“Έξω κρύο χιόνι και ο χιονάνθρωπος δεν λιώνει”.…
Χιονάκι,δεν έχουμε δει φέτος έως τώρα καθόλου στην πόλη μας.Αυτό όμως δεν μας ενόχλησε στο να διαβάσουμε παραμυθάκι έχοντας για θέμα του “το χιόνι”,να ντυθούμε χιονανθρωπάκια,να κάνουμε δραματοποίηση του παραμυθιού και να παίξουμε με
